četrtek, 11. februar 2016

OKUSEN OREHOV KRUH

Ni boljšega kakor orehov kruh. Če pa je pečen doma, pa je še toliko boljši.

OREHOV KRUH

Sestavine:

  • 350 g ržene moke
  • 350 g bele gladke moke
  • 1 vrečka suhega kvasa
  • 1 žlička sladkorja
  • 1 žlička soli
  • malo olivnega olja
  • cca. 3 dcl vroče vode
  • pest orehov


Moko sem natehtala v večjo skledo in vanjo naredila jamico. Noter sem vsula kvas in sladkor, ter jamico do vrha zalila z vročo vodo.

Ko je kvas narasel, sem dodala preostale sestavine in zmiksala gladko testo. Nato sem testo po vrhu na tanko premazala z olivnim oljem, skledo pokrila s kuhinjsko krpo in počakala eno dobro uro, da je testo naraslo. Za tem sem ga ročno premešala, razdelila na dva dela in oblikovala dve štruci.

Postavila sem jih v pekač obložen s peki papirjem in pokrila s krpo. Pečico sem vklopila na 250 stopinj in po približno 20-tih minutah, ko se je temeljito segrela, vanjo potisnila pladenj s štrucami. Le-te sem predhodno prečno zarezala.

Kruh sem pekla cca. 15 minut na 250-tih stopinjah, nato pa še cca. 30 minut na 200 stopinjah. Vroč kruh sem postavila na rešetko in počakala, da se je ohladil.









   

Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar