torek, 16. februar 2016

SOČNA TORTA BREZ MOKE

Ker je bilo valentinovo čez vikend in ker že zelo dolgo nismo ničesar pekli in ker se nam je zahotelo nekaj sladkega a hkrati sočnega, je nastala tale tortica. Orehova, čokoladna, z mascarponijem, brez moke in z divjimi robidami.

MASCARPONE ČOKOLADNO - OREHOVA TORTA BREZ MOKE

Sestavine za biskvit:
  • 120 g mletih orehov
  • 20 g kokosove moke
  • 30 g kakava v prahu
  • 1 žlička sode bikarbone
  • 60 g sladkorja
  • 1 vanili sladkor
  • 2 rumenjaka
  • 4 beljake
  • 50 g raztopljenega masla

Sestavine za kremo:
  • 250 g mascarpone sira
  • 250 g sladke smetane za stepanje
  • 150 g jedilne čokolade

Ostale sestavine:
  • lonček kave za navlažitev biskvita
  • divje robide

Rumenjake in sladkor sem 5 minut stepala, da je masa fajn narasla. Nato sem dodala vse suhe sestavine, stopljeno maslo in beljakov sneg, ter vse rožno in nežno zmešala. 

Pekač sem namazala z oljem in vanj vlila biskvitno zmes. Biskvit sem pekla cca. 40 minut na 175-tih stopinjah. 

Kremo sem zmešala iz stepene smetane, mascarpone sira in stopljene čokolade. Ohlajen biskvit sem razrezala na pol. Prvi del sem položila na krožnik, ga navlažila s kavo in premazala s kremo, ter preko nje zložila robide. Nato sem vse skupaj prekrila z drugo plastjo biskvita, ga ponovno navlažila s kavo in celotno torto premazala s preostalo kremo. Po vrhu sem torto okrasila z okusnimi robidami. 

Postavila sem jo v hladilnik in čez par uro, ko so se sestavine fajn povezale in ko se je torta dobro ohladila, smo si privoščili okusno kavo iz kofetiere in košček domače tortice. 

Njamiiiiii!








Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar