četrtek, 21. april 2016

JEŠPREN S ČAJOTO

Hitim,, hitim, da porabim še zadnje čajote. Saj jih ni več dosti ostalo. Mogoče kakšne tri, štiri. Tokrat sem pripravila okusni ješprenj kot prilogo k mesni omaki.

JEŠPREN S ČAJOTO

Sestavine:
  • čajota
  • ješprenj
  • čebula
  • olivno olje
  • sol, kajenski poper, origano

Zjutraj sem ješprenj namočila v vročo vodo, da se je nekoliko zmehčal in napihnil. Nato sem se lotila čajote. Odstranila sem bodice, jo olupila in naribala. Čebulo sem očistila in sesekljala na večje kose. 
V ponvi sem segrela olje in prepražila čebulo, nato sem dodala čajoto in vso zelenjavo nekoliko podušila, da se je zmehčala. Začinila sem jo s soljo, poprom in origanom in na koncu dodala kuhan ješprenj, ki sem ga skuhala enako kot riž - v veliki količini vode, ki sem jo nato odlila.

Okusna priloga k mesnim jedem.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar