ponedeljek, 25. april 2016

PODOLGOVATE ŽEMLJICE

Že parkrat se mi je zgodilo, da mi je zmanjkalo časa, ali pa sem se prepozno spomnila in potrebno je bilo na hitro speči kruh. V takšnih primerih se najraje poslužim peke žemljic. Zakaj? Zato, ker testo sploh ne vzhajam, temveč ga le dobro zmesim, oblikujem žemljice in nato na kratko vzhajane kar spečem. 
In nikoli me niso izneverile.

PODOLGOVATE ŽEMLJICE

Sestavine:
  • 70 g ržene moke
  • 1 vrečka suhega kvasa
  • žlička sladkorja
  • žlička soli
  • olivno olje
  • cca. 100 g skute
  • cca. 2.5 - 3 dcl vroče vode


Ker sem ob peki kruha do sedaj uničila že tri mešalnike, sedaj že nekaj časa testo mesim ročno. Torej. V skledo presejem moko, vanjo naredim jamico, noter vsujem kvas, ga potresem s sladkorjem in jamico do vrha zalijem z vročo vodo. Ko le-ta naraste, dodam sol, olje, skuto in vodo, ter počasi iz sredine navzven zmesim testo. Mesim ga kakšnih 5 - 10 minut, čeprav bi bilo bolje, če bi ga mesila vsaj 15 minut, a me prej pričnejo boleti roke (hehehe),

Pregneteno testo razrežem na 8 - 10 približno enakih delov in oblikujem podolgovate žemljice. Zložim jih na pekač in pokrijem s kuhinjsko krpo. Nato vklopim pečico na 200 stopinj in počakam, da se temeljito segreje. Žemljice po dolgem zarežem in pekač postavim v pečico. 

Kruhke pečem cca. 35 - 45 minut. Pečene odložim na rešetko in počakam, da se ohladijo. Nato jih pospravim.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar