četrtek, 19. maj 2016

SESTAVLJEN SKUTIN KOLAČ

Oni popoldan so me tako zasrbeli prsti. Pa jaaaaa, saj vem, da moram čim manj pečt, a nekaj sem morala. Morala sem vklopit pečico in vanjo nekaj postaviti. A kaaaj? Ura je bila že kar pozna in v trgovino se mi niti pod razno tisti dan ni več dalo it. Pa sem odprla shrambo in hladilnik, nekoliko pobrskala naokrog, preletela recepte in ugotovila, da z lahkoto spečem eno takšno sestavljeno skutino pecivo. Seveda kot vedno - odličnega okusa.

SESTAVLJEN SKUTIN BISKVIT

Sestavine za dno:
  • 5 velikih jajc
  • 100 g sladkorja
  • 1 vanili sladkor
  • 100 g moke

Sestavine za nadev:
  • 4 jajce
  • 200 g temne čokolade
  • 250 g mascarpone sira
  • 600 g skute
  • navadni jogurt po potrebi


Najprej sem se lotila peke biskvita. Vklopila sem pečico na 180 stopinj. Ločila sem beljake od rumenjakov in iz beljakov stepla trdi sneg. Rumenjakom sem dodala sladkor in jih stepla v gosto kremo, kar pomeni, da sem stepala minimalno 5 minut. Nato sem dodala moko, ponovno stepla in na koncu ročno vmešala beljakov sneg.

Maso sem enakomerno razporedila po okroglem namaščenem pekaču in ga postavila v segreto pečico. Biskvit sem pekla 10 minut na 180-tih stopinjah.

Vmes sem pripravila nadev: rumenjake sem ločila od beljakov in iz njih stepla trdi sneg. Rumenjake sem v večji skledi miksala dobrih 5 minut, da je nastala gosta krema. Nato sem jim dodala nad paro stopljeno čokolado, mascarpone sir in skuto. Vse sestavine sem premešala v gladko maso (po potrebi sem dodala malo tekočega navadnega jogurta, da masa ni bila tako gosta in ji na koncu ročno primešala beljakov sneg.

Nadev sem enakomerno razporedila po pečenem biskvi in nadaljevala s peko še nadaljnih 30 minut na 180-tih stopinjah. Nato sem temperaturo zmanjšala na 160 stoponj za 15 minut, naslednjih 15 minut pa sem pekač le pustila v zaprti ugasnjeni pečici. Za tem sem vrata pečice priprla in počakala, da se je kolač nekoliko ohladil. 

Najboljši je seveda hladen, a ...... Le kdo se lahko upre vroči sladici?







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar