torek, 28. junij 2016

ODLIČNA KROSTATA

Tole krostato sem si priredila nekoliko po svoje, tako da ne vem ali je to še krostata ali ne. A v bistvu sploh ni važno. Sladica je odlična, sočna, malo kiselkasta in lahka. Predvsem pa hitro gotova. 

Ker je pri nas pravkar minila sezona ribeza in ga je bilo potrebno vložit, hkrati pa sem čisto po slučaju opazila, da se rabarbara bohoti na vrtu kot največja važička, sem hitro ujela trenutek in kljub pomanjkanju časa, je nastala odlična sladica. Res je, da tokrat nisem čarala z doma pripravljenim testom, temveč sem ga kar kupila. Pa kaj? Včasih je pač potrebno "hvatati" krivine, hehehe.

KROSTATA Z RIBEZOM IN RABARBARO

Sestavine:

  • 1 zavitek listnatega testa
  • rabarbara
  • ribez
  • 3 žlice gustina
  • 100 g sladkorja
  • cimet
  • 1 žlica limoninega soka


Rabarbaro sem očistila in narezala na koščke, dodala sem sladkor in malo vode, ter jo na hitro pokuhala, da se je zmehčala. Nato sem dodala ribez, gustin, cimet in limonin sok, ter sestavine zmešala.

Testo sem razvaljala in ga 1/2 enakomerno razporedila po namaščenem pekaču. Preko sem nanesla sadni nadev in ga prekrila s trakovi druge polovice testa.

Krostato sem pekla v segreti pečici na 180-tih stopinjah cca. 45 minut. Nato sem počakala, da se nekoliko ohladi in jo postregla. Seveda pa, tako kot vedno, je pita mnogo boljša naslednji da, ko je hladna.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar