četrtek, 21. julij 2016

DOMAČE ŽEMLJICE - POLŽKI

V minulih dneh se je pri nas na kontinentu ponovno fajn ohladilo, kar pomeni, da lahko ponovno vklopimo pečico in spečemo slasten domači kruh. 

Tokrat si bomo privoščili polnozrnate žemljice - polžke.

DOMAČE ŽEMLJICE - POLŽKI

Sestavine:
  • 400 g ržene moke
  • 300 g gladke moke
  • 1 vrečka suhega kvasa
  • 1 žlička sladkorja
  • cca. 3 dcl vroče vode
  • 1 žlička soli
  • malo olivnega olja

Moko sem natehtala v skledo in vanjo naredila jamico. Noter sem nasula kvas, ga posipala z žličko sladkorja in jamico do vrha zalila z vročo vodo.

Ko je kvasec kipnil, sem dodala sol, olje in preostalo vodo, ter ročno zgnetla gladko testo. Pokrila sem ga s krpo in počakala dobro uro, da je naraslo. nato sem ga ponovno pregnetla in razdelila na 8 približno enakih kosov. Iz vsakega sem zrolala debel svaljek in ga zavila v polža. 

Žemljice sem zložla na pekač obdan s peki papirjem ali silikonsko podlogo, jih ponovno pokrila s krpo in počakala cca. 20 minut, da se je segrela pečica. 

Pekač sem postavila v vročo pečico in žemljice pekla cca. 40 minut na temperaturi 200 stopinj. 






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar