torek, 5. julij 2016

SLADICA ZA VROČE POLETNE DNI

Vse bi naredila, samo da mi ni potrebno gospodinjit. In ko sem tako po jutranjem teku hodila iz sobe v sobo in nisem vedela, česa bi se prej lotila, sem se usedla za računalnik in poiskala recept za današnjo sladico. 

Ker pa je vročina sekala, že ob osmih zjutraj, sem izbrala takšno brez peke. Hladno in osvežilno. Nastala je odlična čokoladna torta.

ČOKOLADNO TORTA BREZ PEKE

Sestavine:
  • 200 g piškotov
  • 100 g masla
  • 3 žlice mleka
  • 500 g mascarpone sira
  • 2 dcl kisle smetane
  • 250 g smetane za stepanje
  • 150 g črne čokolade - 70%
  • 1 vanilijev sladkor
  • 1 zavitek želatine
  • 2 žlici kakava v prahu
  • 1 žlička kakava v prahu za posip

Kekse sem stresla v vrečko, jo zavezala in jih s pomočjo kuhinjskega valjarja zdrobila. Maslo sem stopila in ga vmešala v zdrobljene kekse. Dodala sem 3 žlice mleka in vse skupaj dobro zmešala, da sem dobila gladko in lepljivo zmes, ki sem jo enakomerno porazdelila na dno tortnega modela.

Čokolado sem raztopila in jo vmešala med mascarpone, kislo smetano, sladkor in kakav. Želatino sem namočila, nato pa segrela, da se je zmehčala in vmešala med gornje sestavine. Smetano sem stepla in jo na koncu ročno primešala čokoladni kremi, ki sem jo nanesla na keksovo osnovo. Torto sem potrosila s kakavom in jo postavila v hladilnik. 

Ko se je krema strdila, sem jo postregla k sobotni kavici.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar