petek, 16. september 2016

EVROPSKO PRVENSTVO V POLOVIČNEM IRONMANU

V avstrijskem Walchsee-ju je 4. septembra potekalo evropsko prvenstvo v triatlonu. 

Najboljši evropski triatlonci so se pomerili na razdalji polovičnega ironmana. Preplavati so morali 1900 metrov v jezeru, prekolesariti 90 kilometrov pri čemer je bilo na progi potrebno premagati kar 1000 višinskih metrov in na koncu preteči še 21,1 km.

Na startu je bil tudi naš Matija - reprezentant Slovenije. V izredno močni konkurenci je dosegel zanj vrhunsko šesto mesto, ki ga ob pregledu štartne liste, resnici na ljubo, niti v najbolj optimističnih napovedih nismo pričakovali. Še najbolj zato, ker je bilo to njegovo prvo evropsko prvenstvo v članski konkurenci, tekmuje namreč še vedno v kategoriji U23.

Matija je na težki progi navdušil z izjemno pametno taktiko. Odplaval je v prvi skupini, pred katero je nekaj sekund iz vode prišel bivši vrhunski plavalec Florian Angert. Kmalu po začetku kolesarskega dela na tehnično zahtevni trasi v idiličnih tirolskih hribih je vodstvo prevzel Italijan Giulio Molinari, ki sta mu sledila Nemec Angert in Avstrijec Steger, Matija pa je vozil v manjši zasledovalni skupini. Enakomerno je odpeljal tako prvi kot drugi krog, pri čemer je drug krog vozil popolnoma sam, saj mu je skupina, ki je rahlo pospešila, nekoliko ušla.

S kolesa je prišel kot deseti, nato pa v teku le še stopnjeval ritem, odtekel tretji čas polmaratona in prišel v cilj kot šesti v skupnem času 3:57,14, le nekaj sekund za petim mestom. Časi, ki jih je Matija dosegel na progi: 1900 plavanja – 22:30; 90 km kolesarenja – 2:14:08, polmaraton – 1:17:10.

S tem rezultatom je izpolnil pogoje za status športnika mednarodnega razreda pri Olimpijskem komiteju Slovenije.

S časom 3:49:31 je zmagal Giulio Molinari (ITA) pred Florianom Angertom (NEM) in Thomasom Stegerjem (AVT).

Izjava Matije Medena:
Tekma je bila težka, predvsem na kolesarskem delu, kjer je bilo veliko klancev in tehnično zahtevnih spustov. Že pred tekmo sem se odlično počutil, saj sem imel za seboj ogromno kvalitetnega treninga. Sicer sem se pripravljal za svetovno prvenstvo U23 v olimpijskem triatlonu, vendar se je Triatlonska Zveza odločila, da se na SP U23 ne gre in zato sem treninge zadnjih 14 dni prilagodil daljši razdalji in pričel  trenirati na kronometerskem kolesu.
Plavanje je bilo hitro, uspelo mi je splavati s prvo skupino. Na kolesu sem zastavil svoj tempo in poskušal proti najboljšim čim manj zgubiti, saj sem vedel, da sem tekaško v odlični formi. Oba kroga sem odpeljal v istem času in prišel v drugo menjavo kot deseti.
Na tekaškem delu sem se držal Italijanskega tekmovalca Ciavatella s katerim sva prehitela štiri tekmovalce. Zadnji krog je bil boleč, vendar sem stisnil zobe in ciljno črto prečkal zadovoljen.

































Print Friendly and PDF

2 komentarja: