četrtek, 1. september 2016

SLADICA NAŠE MLADOSTI

Bila je nedelja in za nedeljo se spodobi, da kosilo popolno, torek, da se zaključi s kavico in sladico. A kaj naredit, če pa nič takega nimamo doma, v trgovino pa se mi res ne da. Pa sem se spomnila. Tega nisem ne jedla ne pripravljala sigurno že 20 let. Snežne kepe. Sladico naše mladosti.

SNEŽNE KEPE

Sestavine:

  • 6 dl mleka
  • 3 jajca
  • 2 žlici sladkorja
  • 1 žlička jedilnega škroba
  • 1 vanilijev strok


Vanilijev strok sem razpolovila in z noževo konjico postrgala seme.
Jedilni šikrob sem zmešala z dvema žlicama hladnega mleka.
Beljake sem stepla v trd sneg.
Mleko sem v širši posodi zavrela.
Rumenjake sem penasto zmešala s sladkorjem, tako da sem dobila gosto kremo, ter jim na koncu ročno primešala raztopljen škrob in vanilijo.

Snega sem zajela z žlico in ga polagala v vrelo mleko, tako da so nastali žličniki. Ko so narasli, sem jih obrnila in po nekaj sekundah s penovko predala v stekleno skledo. Ko sem porabila ves beljak in ko so bili kuhani vsi žličniki, sem mleku dodala jajčno kremo in jo cca. 2 minuti med stalnim mešanjem kuhala, tako da se je zgostila. Nato sem jo prelila preko žličnikov in počakala da se sladica nekoliko ohladi, za tem se jo prestavila v hladilnik.

Snežne kepe so odlična osvežilna sladica, ki jo jemo hladno.





Print Friendly and PDF

3 komentarji:

  1. Njami sladica :) Mi smo to sicer delali brez škroba, na dno sklede pa smo dali na koščke nalomljene Albert piškote. Pa tudi drugačno ime smo imeli za to - paradižet. Nimam pojma, od kje takšno ime.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo. Paradižet sem zasledila v kuharski knjigi Dike Radice, samo recepta nikoli nisem prebrala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja nona je bila Dalmatinka, verjetno je potem to ime prinesla iz Dalmacije ;)

      Izbriši