četrtek, 13. oktober 2016

LAZANJA Z OHROVTOM

Ne vem, kakšen preporod je letos doživel naš vrt, a na njem je zrasel THE OHROVT. Niti se več ne spomnim kakšne sadike sem posadila, a zrasla so več kot meter visoka "drevesa" z listi dolžine več kot 50 cm.

Pa sem jih par potrgala in koristno uporabila v lazanji.

LAZANJA S PIŠČANČJIM MESOM IN OHROVTOM

Sestavine:

  • testenine za lazanjo
  • ohrovt
  • olivno olje
  • čebula
  • piščančje prsi
  • zelena
  • pelati
  • sol
  • timijan
  • origano
  • kajenski poper
  • voda
  • maslo
  • moka
  • mleko
  • muškatni orešek
  • sol


Ohrovtove liste sem oprala in na hitro pokuhala, ter ohladila.

Za omako sem narezala čebulo in jo prepražila na olivnem olju. Dodala sem na koščke narezana piščančja prsa, pelate in zeleno, ter vse začimbe. Omako sem kuhala cca. 20 minut.

Za bešamel sem raztopila maslo, dodala malo moke, jo prepražila in preden je porumenela sem dodala mleko in ves čas sproti mešala, da se moka ni zgrudila. Dodala sem sol in muškatni orešek, ter zakuhala bešamel.

Ko sem imela pripravljene vse sestavine, sem pekač namazala z oljem, ter pričela zlagati plasti: liste lazanje, ohrovtovi listi, mesna omaka, bešamel in ponovno od začetka, dokler nisem porabila vseh sestavin. 

Pekač sem položila v segreto pečico in lazanjo pekla cca. 1 uro na 180-tih stopinjah.









Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar