ponedeljek, 3. oktober 2016

SPECIMO RŽENI KRUH

Včeraj se je občutno shladilo in prav prilegel se je en takšen lenobni nedeljski popoldan ob peki domačega kruha.

Nastal je rženi hlebec.

DOMAČ RŽENI KRUH Z VODO V KATERI SO SE KUHALI AJDOVI ŽGANCI

Sestavine:

  • 700 g ržene moke
  • 1 vrečka suhega kvasa
  • 1 žlička sladkorja
  • malo olja
  • 1 žlička soli
  • cca. 3 dce. vroče vode, ki je ostala od kuhanja ajdovih žgancev


Moko sem odtehtala v skledo, vanjo naredila jamico, noter nasula kvas, ga potrosila s sladkorjem in jamico do vrha zalila z vročo vodo. Počakala sem cca. 10 minut, da je kvasec narastel, nato sem dodala sol, olje in ajdovo vodo, ter zmesila gladko testo. 
Posodo sem pokrila  s krpo in pustila testo cca. 1 uro vzhajati. Nato sem ga premesila in oblikovala hlebec. Položila sem ga na pekač obložen s silikonsko podlogo, ga ponovno pokrila in počakala, da se segreje pečica.
Nato sem hlebec prečno in vzdolžno zarezala, ter pladen postavila v segreto pečico. Kruh sem pekla cca. 45 minut na 200 stopinjah.

Ne da je bil dober - odličen je bil.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar