torek, 11. oktober 2016

VŠEČKAJ IN DELI

Leto se približuje koncu in počasi se bliža tudi konec tekmovalne sezone. Naju s Sašotom čaka še tekaška maratonska preizkušnja konec novembra, Matija pa konec tega tedna zaključi z dolgo in resnično uspešno sezono tekem. Čaka ga še polovični ironman v Poreču.

Nanizal je vrsto lepih zgodb, uspešnih nastopov in vrhunskih uvrstitev. 

Tako se nam predstavi na svoji spletni strani:

sem Matija Meden, član Slovenske triatlonske reprezentance in študent fakultete za strojništvo v Mariboru. Že od malega se ukvarjam s športom, ki mi predstavlja velik del mojega življenja. Svojo športno pot sem začel v osnovni šoli, s plavanjem. Kasneje sem presedlal v triatlon, kjer sem pokazal talent za ta šport in vzbudil pozornost triatlonske zveze Slovenije, katere član sem vse od leta 2009. Tekmujem na evropskih in svetovnih pokalih, ter svetovnih prvenstvih. Sem večkratni državni prvak v mladinskih in U23 kategorijah. Moj največji uspeh je 3. mesto na svetovnem prvenstvu kategorije U23 v akvatlonu (1km plavanja, 5km teka) v Londonu leta 2013.

Zato, .... preberite, všečkajte in delite:

SPLETNA STRAN
FACEBOOK STRAN
















Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar