četrtek, 17. november 2016

ODLIČNA SOLATA IZ HOBOTNICE

Že kar nekaj časa sem sanjala o hobotnici in evo, ... napočil je čas in na mizo sem postavila odlično, hladno solato iz hobotnice. Kako sem jo pripravila? Zelo enostavno.

SOLATA IZ HOBOTNICE

Sestavine:

  • hobotnica
  • olivno olje
  • česen
  • čebula
  • sol
  • poper
  • kis


Ker smo hobotnico imeli v zmrzovalniku, sem jo najprej nekoliko odtalila, nato sem v lonec vlila malo olja, tako da je bilo dno čisto na tanko prekrito, nato sem v lonec položila na pol odtaljeno hobotnico, ga pokrila in pristavila na štedilnik. Hobotnica za kuhanje ne potrebuje dodatne vode, ker jo izpusti sama. Torej, vklopila sem štedilnik in hobotnico na majhnem ognju kuhala cca. 3 ure. Kuhano hobotnico sem prestavila v skledo in jo čez noč shranila v hladilnik.
Naslednji dan sem jo narezala na koščke, dodala sesekljan česen in na tanke kolobarje narezano čebulo, sol, poper, dobro olivno olje in kis, ter sestavine zmešala. Nastala je fina, sveža in okusna solata, ki smo si jo privoščili za predjed.





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar