četrtek, 22. december 2016

BOROVNIČEVA TORTA Z MALO SLADKORJA

Po dolgem času smo doma "presekali" in se posladkali z okusno, sočno, njamsi borovničevo torto. Saj rojstnega dne pa se brez torte ja ne da praznovati a ne? Potrudila sem se in ustvarila biskvit brez moke, celotna torta pa vsebuje minimalno sladkorja. Mislim, da vse skupaj le 4 žlice.

ZIMSKA BOROVNIČEVA TORTA

Biskvit:

  • 4 jajca
  • 1 vanilijev sladkor
  • 4 dobre žlice mletih orehov
  • 3 žlice temnega kakava v prahu
  • 1 žlica gustina za peko


Sestavine za plast borovnic:

  • cca. 200 g. zmrznjenih borovnic


Sestavine za kremo:

  • 500 g mascarpone sira
  • 1/2 lončka navadnega jogurta
  • 250 g sladke smetane za stepanje
  • 200 g črne 75% čokolade
  • 4 žlice soka od odmrznjenih botovnic


  • borovnice za dekoracijo


Za biskvit sem ločila beljake od rumenjakov in stepla trdi sneg. Rumenjake sem z vanilijevim sladkorjem stepala cca. 8 minut, da sem dobila gosto zmes. Dodala sem orehe, kakav v prahu in gustin, ter 1/2 beljakovega snega. Sestavine sem počasi zmešala in na koncu ročno primešala preostali sneg. Biskvit sem nalila v namaščen okrogel tortni model in ga pekla cca. 20 min. na 180-tih stopinjah. Pečen biskvit sem postavila na hladno in počakala, da se ohladi.

Med tem sem pripravila kremo in sicer: stepla sem smetano in jo dodala k mascarpone sirčku. Dodala sem tudi stopljeno čokolado in jogurt, ter sestavine dobro premešala.

Biskvit sem prerezala na polovico in spodnji del postavila na velik pladenj. Namočila sem ga z borovničevim sokom, premazala z kremo in preko enakomerno razdelila borovnice. Pokrila sem jih z drugim delom biskvita, ga nekoliko namočila s sokom od borovnic in celotno torto premazala s preostalo kremo.

Torto sem okrasila s celimi borovnicami in shranila na hladno.

Če je bila dobra? Zginla je!





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar