torek, 17. januar 2017

LAHKA, ZDRAVA IN OKUSNA VEČERJA

Obožujemo solate in dalamtinsko hrano. To je zdrava, lahka in predvsem hitro pripravljena hrana. Morski okusi v kombinaciji s česnom in olivnim oljem pa so itak zakon.

V soboto sem na tržnici dobila tri majhne muškatne hobotnice in seveda so takoj romale v mojo nakupovalno vrečo. Kuhano rdečo peso imamo v hladilniku skoraj vedno, koruzni žganci pa so tudi del standardne hišne zaloge. Malo po malo in nastala je tale odlična večerja:

SOLATA IZ HOBOTNICE

Sestavine:
hobotnica
čebula
česen
sol
poper
olivno olje
kis

Hobotnico sem skuhala, ohladila in narezala. Dodala sem na tanko narezano čebulo, sesekljan česen, sol in poper, ter prelila z olivnim oljem in kisom. Solato sem zmešala in postavila za par ur v hladilnik, da so se sestavine fajn prepojile.

SOLATA IZ RDEČE PESE

Sestavine:
rdeča pesa
kumina
hren
sol
olivno olje
kis

Rdečo peso sem skuhala, olupila in ohladila. Nato sem jo naribala, dodala nariban hren, zdrobljeno kumino, sol, olivno olje in kis, ter jo zmešala in postregla.

PEČENA POLENTA

Sestavine:
koruzni zdrob
voda
sol
olivno olje
rožmarin

Koruzni zdrob sem skuhala v osoljeni vodi in počakala, da se ohladi. Nato sem kuhani zdrob zvrnila na krožnik in ga narezala na cca. 1 cm debele rezine, ki sem jih posula z zdrobljenim rožmarinom in jih nato popekla na olivnem olju.

Tako. Večerja je bila pripravljena en, dva, tri.


Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar