torek, 24. januar 2017

ODLIČNA ZIMSKA JUHA

Še vedno je januar in še vedno smo v fazi praznjenja zalog in ozimnice. Tokrat je na mizi pristala odlična kremna juha s čajoto, krompirjem in listnatim ohrovtom.


ZIMSKA KREMNA JUHA

Sestavine:

  • čajota
  • čebula
  • krompir
  • korenje
  • zelena
  • listnati ohrovt
  • kisla smetana
  • olivno olje
  • sol
  • kajenski poper


Čajoto sem očistila, jo narezala na kocke in jo popražila na olivnem olju. Čebulo sem prav tako očistila in sesekljala, ter spražila na olivnem olju. Dodala sem krompir in ostalo zelenjavo, ter vse skupaj cca. 5 minut dušila. Nato sem primešala pečeno čajoto, solila in poprala, ter vse sestavine zalila z vodo (če pa imate pri roki govejo juho jo kar uporabite, bo tudi kremna juha boljša).

Juho sem kuhala cca. 20 minut, nato sem dodala kislo smetano in jo zmiksala v blenderju. 

V teh hladnih zimskih dneh se takšna gosta juha resnično prileže.








Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar