torek, 14. februar 2017

NIČ NE BOMO ZAVRGLI

Ko smo se v nedeljo po kosilu vstali od mize, smo pričeli ugotavljati, zakaj je v skledi nastalo toooliko pire krompirja! Le zakaj smo ga toliko skuhali? Le kod ga bo pojedel, če pa smo že vsi siti? In zakaj moramo sedaj zavreči hrano? Pa se mi je takoj utrnila ideja. Spekla sem krompirjev kruh s pirino moko, kar pomeni, da smo koristno uporabili vso skuhano hrano in nič ni romalo v koš. Iz sestavin je nastal odličen hlebec domačega kruha.

PIRIN KRUH S KROMPIRJEM

Sestavine:

  • 600 g pirine moke
  • vrečka suhega kvasa
  • žlička sladkorja
  • cca. 3 dcl vroče vode
  • pire krompir, ki je ostal od kosila
  • žlička soli
  • žlica olja


Moko sem odmerila v večjo skledo, vanjo naredila jamico in noter nasula kvas. Posula sem ga s sladkorjem in jamico do vrha zalila z vročo vodo. Po cca. 10-tih minutah, ko je kvas narasel sem dodala krompir, sol, olje in vodo, ter zamesila gladko testo. Pokrila sem ga s krpo in ga odložila na toplo kjer je vzhajalo. Vzhajano testo sem ponovno pregnetla, oblikovala hlebec in ga položila na pekač obložen s peki papirjem.

Vklopila sem pečico (na 250 stopinj) in počakala, da se je segrela. Nato sem nekoliko vzhajan hlebec večkrat prečno zarezala in pekač postavila v pečico. Kruh sem pekla 15 minut na 250-tih stopinjah in nato še dobrih 30 minut na 200 stopinjah.

Pečen kruh sem odložila na rešetko, da se je ohladi.

Kruh je bil zadetek v polno. Oooodličen!




Print Friendly and PDF

1 komentar: