torek, 7. februar 2017

MARMORNI KOLAČ Z MASCARPONE SIROM

Predvidevam, da kot družina ne sodimo med tradicionalne, saj včasih izgledamo kakor podivjani kozli in tudi prehranjujemo se ne preveč tradicionalno, a za nedeljo se vseeno spodobi, da sedemo skupaj, pojemo dobro kosilo in se na koncu posladkamo s kosom domačega peciva in skodelico kave. Tokrat sem na mizo postavila okusen in sočen marmorni kolač - brez sladkorja.

MARMORNI KOLAČ Z MASCARPONE SIROM

Sestavine

  • 4 jajca
  • 200 g moke
  • aroma vanilije
  • 0,6 dl ruma ali kakšnega drugega domačega likerja
  • 500 g mascarponeja
  • navadni tekoči jogurt po potrebi
  • 2 žlici kakava v prahu
  • ½ vrečke pecilnega praška


Rumenjake sem ločila od beljakov in jih stepla v gosto kremo. Dodala sem moko, vanilijo, rum, mascarpone, jogurt in pecilni prašek, ter sestavine dobro premešala. Na koncu sem ročno vmešala stepen beljakov sneg.

Ozek in podolgovat pekač sem namazala z maslom in posula z drobtinami, ter vanj vlila 1/3 mase. Preostali del testa sem zmešala s kakavom in ga prelila po modelu.

Pecivo sem pekla cca. 60 minut pri 180-tih stopinjah.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar