četrtek, 23. marec 2017

ODLIČNA AJDOVA KAŠA

Saj sem že menda omenila, da kadar se mi mudi in nimam časa kuhati in smo lačni in mora biti jed gotova takoj, uporabim ajdovo kašo. Noro dobra jed gotova na hitro. Tokrat je nastala "rižota" ali "kašota" ali kako naj to poimenujem.

AJDOVA KAŠA V OBLIKI RIŽOTE

Sestavine:

  • čebula
  • piščančja stegna brez kosti in kože
  • bučke
  • korenček
  • česen
  • ajdova kaša
  • olivno olje
  • sol, mleti domači feferoni, kajenski poper, timijan


Čebulo sem očistila in sesekljala, ter prepražila na olivnem olju. Dodala sem na kocke narezano meso, ga začinila in fajn popekla. Nato sem v ponev dodala bučke in korenček, ter česen in sestavine dobro premešala in podušila. Na zadnje sem dodala ajdovo kašo, vse skupaj zalila z vodo in počakala, da se je skuhala.

Kaj naj rečem. Odlično!



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar