torek, 4. julij 2017

TORTA MORA BIT

Leto je naokrog, ponovno pihamo svečke in pečemo čevape, mati pa se vrti po kuhinji, peče, miksa, maže in sestavlja. Valjda, torta mora bit. In je tudi bila. Okusna, sočna, brez moke in s pičlo merico sladkorja.

BOROVNIČEVA TORTA BREZ MOKE

Sestavine:

Biskvit:

  • 5 jajc
  • 1 vanilijev sladkor
  • 4 dobre žlice mletih orehov
  • 3 žlice temnega kakava v prahu
  • 1 žlica gustina za peko


Sestavine za plast borovnic:

  • cca. 450 g borovnic


Krema:

  • 500 g mascarpone sira
  • 1/2 lončka grškega jogurta
  • 250 g sladke smetane za stepanje
  • 4 žlice nutele


sok od borovnic za navlažitev biskvita

Biskvit običajno spečem en dan prej in tudi tokrat je bilo tako. Ločila sem beljake od rumenjakov, ter beljake stepla v trd sneg. Rumenjakom sem dodala vanilijev sladkor in stepala cca. 8 minut, da sem dobila gosto maso. Nato sem dodala vse suhe sestavine in polovico beljakovega snega, ter stepla na najnižji hitrosti. Preostali sneg sem vmešala ročno. Maso sem nalila v namaščen okrogel pekač in ga položila v pečico. Biskvit sem pekla cca. 20 minut pri 180-tih stopinjah.

Mascarpone sirčku sem dodala stepeno smetano, nutelo in jogurt in smiksala v kompaktno kremo.

Biskvit sem narezala na 3 oblate in sestavila torto. Vsako oblato sem navlažila z borovničevim sokom, premazala s kremo in nadevala z borovnicami. Sestavljeno torto sem okrasila s premazom iz preostale kreme in borovnicami, ter cvetovi sivke.

Vse smo pojedli!




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar