torek, 11. julij 2017

TUDI POLETI SE PRILEŽEJO

Jaaa, saj vem da je vroče in kadar je vroče nekoliko manj pečemo, a ko te premamijo, te premamijo. Sveže, dišeče, domače ... bombetke.

SVEŽE BOMBETKE

Sestavine:

  • 700 g moke
  • 1 vrečka suhega kvasa
  • cca. 3 dl vroče vode
  • žlička sladkorja
  • žlička soli
  • malo olivnega olja


Moko sem presejala v posodo, vanjo naredila jamico in noter nadrobila kvas. Posula sem ga s sladkorjem in jamico do vrha zalila z vročo vodo. Počakala sem, da je kvasec narastel, nato sem dodala sol, olje in preostalo vodo ter zmešala testo. Pokrila sem ga s krpo in počakala cca. 1 uro da je kipnilo. Nato sem ga razdelila na osem enakih delov in oblikovala kroglice. Položila sem jih na pekač, ga prekirla s krpo, vklopila pečico na 200 stopinj in počakala, da se je segrela. Pekač sem postavila v segreto pečico in bobike pekla cca. 45 minut, dokler niso bile lepo zlato rjavo obarvane.




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar