torek, 26. september 2017

PRVE JESENSKE ŽEMLJICE

Tako. Vrag je odnesel šalo. Jesen je tu, dnevi so krajši in vročine sigurno več ne bo. Kaj to pomeni? Pomeni lahko marsikaj, a jaz vem, da lahko na polno spet "kurblam" pečico in skrbim za prijetne kuhinjske vonjave in toplo vzdušje. Pa začnimo!

PRVE JESENSKE ŽEMLJICE

Sestavine:
  • 700 g moke
  • 1 vrečka suhega kvasa
  • žlička medu
  • cca. 0.5 dcl vroče vode
  • žlička soli
  • stopljeno maslo
  • cca. 2.5 dl vročega mleka
Moko sem presejala v posodo, vanjo naredila jamico in noter nasula kvas. Dodala sem žličko meda in jamico zalila z vročo vodo. Ko je kvasec kipnil, sem dodala sol, maslo in vroče mleko, ter zgnetla gladko testo, ga pokrila s krpo in počakala da naraste na dvojno velikost. nato sem testo pregnetla, ga razdelila na 8 - 10 enakih delov in iz vsakega oblikovala žemljico. Razporedila sem jih po pekaču, pokrila s krpo, vklopila pečico in ko se je le-ta segrela sem vanjo postavila pekač.

Žemljice sem pekla cca. 45 minut na 200 stopinjah.



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar