petek, 10. november 2017

MOČ POZITIVNEGA MIŠLJENJA

S pozitivnim mišljenjem športnik ne more izboljšati svojih sposobnosti, lahko pa pripomore k temu, da bo izkoristil vse, kar je v njem, vse česar je v danem trenutku sposoben. Gre za to, da bo znal uresničiti svoje trenutne sposobnosti!

Dokazano je, da negativno mišljenje na treningu ali v predtekmovalnem obdobju lahko popolnoma pokvari nastop, pozitivne misli pa nastop izboljšajo, vendar ni nujno, da vedno pomagajo. Pozitivne misli onemogočijo, da bi se negativne misli sploh prikradle v zavest.

Pozitivno mišljenje okrepi občutke, da je športnik prav in zadosti psihično in telesno pripravljen.

SAMOSUGESTIJE, KI JIH UPORABLJAJO USPEŠNI ŠPORTNIKI
- Sedaj je čas, da se skoncentriram.
- Pred mano je samo proga, voda, skok,...
- Sedaj zožujem svojo pozornost, mislim samo na to, kaj delam sam, kaj delajo drugi me ne zanima.
- Štartam hitro in odločno.
- Sem popolnoma pripravljen/a.
- Vem, da to zmorem, v to sem popolnoma prepričan/a.
- Zdaj odločno začnem, naredim to, kar sem sposoben/sposobna.
- Sposoben/sposobna sem narediti še bolje, kot sem to kdajkoli storil/a.
- Kar naredim v mislih, lahko naredim tudi v resnici.
- Sem najboljši/najboljša.

Pogoj, da so take sugestije utemeljene je, da je športnik/športnica v resnici in intenzivno treniral/trenirala !

POZITIVNE MISLI, S KATERIMI SI USPEŠNI ŠPORTNIKI POMAGAJO PRI IZBOLJŠANJU KONCENTRACIJE TIK PRED ZAČETKOM TEKME
- Popolnoma se lahko skoncentriram.
- Ekstremno dobro sem pripravljen/a, kondicijsko, tehnično in psihološko.
- Močan/močna sem, vse zmorem.
- Moji cilji so realni. Tako realni, da ji vedno lahko dosežem.
- Trenutno sem najboljši/najboljša.
- Odlično lahko izvedem svojo nalogo.
- Popolnoma sledim svojemu planu/programu in sem ga zato sposoben/sposobna vsak trenutek popolnoma kontrolirati.
- Popolnoma sem pripravljen/a.

Pomembno je, da se tik pred tekmo osredotočimo samo še na specifično nalogo. V spomin si prikličemo svoj dober trening, svoj najboljši nastop. Pozorni smo na obljubo, ki smo si jo dali, da bomo svoj nastop stoodstotno izvedli. Zadnji trenutek pred nastopom si predstavljamo še občutek dobre, odlične izvedbe.




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar