torek, 7. november 2017

RIBEZOVA PITA KOT NEKOČ

Zadnje čase občutno manj pečem in mnogo manj kuham. Se opazi, a ne? A dejstvo je, da smo se takooo odvadili sladkorja, da pravzaprav sladkarij več ne maramo. Tu in tam si privoščimo kakšen kos črne čokolade, ostalo pa ..... nam gre bolj slabo po grlu.
Pa sem si rekla oni dan. Pa dobro, kakšna mati te sem, da še v nedeljo nič ne spečem? In sem začela ples po kuhinji. Nastala je odlična ribezova pita z belo kapico, točno takšna kot se jo spominjam od nekoč.
In se je prilegla. Skoraj nič sladka, hkrati pa sočna in fino kisla. Majhni koščki pite so kar leteli po grlu.

RIBEZOVA PITA Z BELO KAPICO

Sestavine:
  • 20 dag masla
  • 1 vanilijev sladkor
  • 1 žlica sladkorja v prahu
  • 4 rumenjaki
  • 4 beljaki
  • 3 žlice kisle smetane
  • 25 dag polnozrnate moke
  • ščepec soli
  • 30 - 40 dag rdečega ribeza

Rumenjake in sladkor sem stepla v gosto kremo, ter postopoma dodajala raztopljeno maslo. Primešala sem moko, sol in kislo smetano ter stepla gosto maso, ki sem jo enakomerno razporedila po namaščenem pekaču. Preko sem poravnala ribez in pekač postavila v segreto pečico. Pito sem pekla 40 minut na 180-tih stopinjah. Iz beljakov sem stepla trd sneg, ki sem mu dodala malo žličko sladkorja v prahu, ter s snegom prekrila na 3/4 pečeno pito.

Pekač sem ponovno postavila v pečico in pekla še nadaljnih 30 minut na 150-tih stopinjah.

Nekoliko ohlajen kolač sem narezala in postregla.




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar