torek, 3. april 2018

ORADA PO TOSKANSKO

Ribe so zdrave. Ribe so dobre. Enostavno jih je pripraviti, zato jih jejmo. Na veliki postni petek sem na mizo postavila orado pripravljeno po toskansko. Bila je oooodlična. Zraven pa skleda rdeče pese in popečena polenta z rožmarinom.

ORADA PO TOSKANSKO

Sestavine:

- 2 očiščeni oradi
- 2 čebuli
- 2 stroka česna
- limonin sok
- suhi paradižniki
- 2 papriki
- korenček
- olive
- 1/4 litra rdečega vina
- olivno olje
- sol, poper, batilika


Ribi sem osušila in ju na vsaki strani pokapala z limoninim sokom, ter pustila, da se marinirajo.

Čebulo sem očistila in narezala na kolobarje. Česen sem sesekljala. Na kocke sem narezala suhi paradižnik in papriko, ter na kolobarčke naribala korenček.
V ponvi sem segrela olivno olje, prepražila čebulo in na koncu dodala česen. Prilila sem vino in počakala, da zavre. Dodala sem ostalo zelenjavo in na rahlem ognju dušila cca. 5 minut. Nato sem zelenjavo solila, poprala in dodala baziliko. Pekač sem namastila z oljem, vanj nadevala zelenjavo in preko položila orade. Pokapala sem jih z oljem in pekač postavila v pečico. Ribe sem pekla cca. 30 minut na 180 - 200 stopinjah, oziroma dokler niso imele belih oči.

Ponudila sem jih s popečeno polento in solato iz rdeče pese. Zraven pa seveda kozarec rdečega vina. Brez tega pač ne gre.

Ribi osušimo in ju na vsaki strani nekajkrat poševno zarežemo. Pokapamo ju z limoninim sokom in malo pustimo, da se marinira.



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar